אחד מאמצעי התקשורת החשובים ביותר בבית עסק הוא המרכזייה שמרכזת את כל אמצעי התקשורת בעיקר הטלפונים במקום אחד על מנת לייעל את דרכי ההתקשרות בתוך החברה. ישנן מרכזיות מסורתיות ישנות של טלפונים וישנה מרכזיית IP שהיא המרכזייה המתקדמת יותר שניתן למצוא היום כמעט בכל בית עסק.

השוני בין מרכזייה רגילה (טלפניה) למרכזיית IP הוא שמרכזיית IP מרכזיה שמחוברת הן לטלפונים והן למרכזיות אחרות בצורה שבה רוב החיבורים או כולם הם חיבורי VOIP.  בסוג מרכזיה כזו התקשורת- כלומר ההתקשרות על ידי  קול ווידיאו לא נעשים על ידי רשת תקשורת וחיבור רגיל של PSTN אלא דרך קווים שהם למעשה חלק מהרשת של האינטרנט.

על ידי שימוש במרכזיית IP ניתן להעביר את הקול והוידיאו על ידי רשת האינטרנט בעזרת שימוש בקידוד דיגיטלי של הנתונים. אל המרכזייה מגיע כל המידע הרלוונטי ובה מתבצע הקידוד שלו ומועבר הלאה. לכם כמשתמשים, זה אומר העברת נתונים טובה יותר ובטוחה יותר.

צור קשר לייעוץ חינם

יתרונות התקנת מרכזיית IP בעסק לעומת מרכזייה רגילה

  1. העלויות של מרכזיית IP נמוכות יותר מהעלויות של מרכזיית תקשורת רגילה
  2. הורדה משמעותית בהוצאות התקשורת על ידי שימוש בתקשורת בתוך הסניפים ובתוך הארגון בארץ ובמידה שיש –גם בחו"ל
  3. מרכזיית IP מאחדת את כל דרכי ההתקשרות שהחברה עושה בה שימוש לדרך התקשרות אחת- כלומר לפלטפורמה אחת שהינה גם נגישה לכל המשתמשים וגם נוחה וקלה לשימוש ויישום על ידי כל העובדים
  4. ניתן להגדיר את המערכת בצורה כזו שיהיה ניתן לספק דוח"ות ביצוע קבועים ולעקוב ולנטר את פעילות המערכת.

עם כל היתרונות של מרכזיית IP חשוב ביותר להתקינה כמו שצריך ולקחת בחשבון שרוב- או כל התקשורת באותה מרכזיה תעשה בצורה אלחוטית אינטרנטית ולכן יש לדאוג לתשתית רשת מתאימה, שישנם מתאמים ייעודיים לתמיכה במרכזיה- ובמידה ואין תמיכה מובנית אז לעשות זאת על ידי מתאמים חיצוניים המתאימים לכך. כמו כן מכיוון שכל המידע עובר דרך המרכזייה יש צורך להבטיח את בטיחות הרשת והתקשורת.

כיום ההבנה של בתי עסק בצורך בשימוש של מרכזיית IP הולך וגובר, ואנחנו בחברת AFC נשמח להציג בפניכם את היתרונות של המרכזייה, להתאים אותה אל בית העסק ולהתקין אותה עבורכם.

שלח שאלה

*שם

*אימייל

שירות

טלפון ומלל אישי